Thursday, September 19, 2013

Bile perut dah langgar Meja.. :p

As Salam n Selamat pagi semua... :)

Wahh....kejap nye dah ari khamis...
Sok dah last day keje tok mggu ni..
Mggu depan dah last week tok bln 9...
Pastu dah masuk bln 10....
Mmg cepat btl mase berlalu...huhuhuhu

Korang mesti tertnye kan apasal tajuk mcm tu kan? (eh..ade ke org nk tnye..??)
Mcm mane tajuk cm tu sbb skrg bile bt keje je mst perut terlanggar meja..
Slalu perut x mcm ni...sekali sekarang perut dah agak besau la jgk tu yg asyik terlanggar meja tu..hahahaha

Ni bru 5bln kalu dah nk msk 8-9 bln nnti xtau la cmne..
Rasenye keyboard duk atas perut la jawabnye...hahahaha ;p
C kecik pun boleh tolong bt keje sekali..hehehehehe
Ditentang2 nye keybord komputer tu..hahahaha

Tp alhamdullilah sampai sekarang masih mampu tuk dtg keje n xde rase mls nk keje..
Tp xtau la nk dekat2 bersalin nnti...
Tgk2 tiap2 mggu MC...hahahaha (harap2 xde la..nnti bonus kene potong..hahhaha )

Oh...lupe plak bln 10 ni ade bdk baru nk masuk tok ganti angah time angah cuti bersalin nnti..
Jd lega la cikit bile ade org ganti..
Klau x maunye dalam pantang dtg ofis bwk baby..hahahahaha

Oklah... kite sambung bt keje..
Nnti keje x siap makin banyak plak keje.... :)
Selamat bekerja untuk semua... (",)


Comel kan baby ni..?? klau dapat untung nye..hehehehe


DalamHatiBerbicara:-
SemogaBabyYangKatDalamPerutNiSemakinSihatDanKuat..AlmaklumlaTiap2HariPergiKejeJalanMcmNekKuda...:p

2 comments:

  1. hahahaha...
    tau xpe...berat dri 40kg nek 46kg oo...
    semua baju dah xmuat...wakakakaka :p

    ReplyDelete